En läxa lärd!

En sån där dag man helst vill glömma. Vakna redan imorse och kände att det var en jobbig måndagsmorgon. Varför vet jag inte för jag sov bra och vaknade på bra humör och med skaplig energi. Men sen gick dagen sådär, var seg, sisådär jobbdag och framförallt hann inte äta lunch. Nu är det tredje gången på kort tid och detta håller inte. var helt förstörd när jag väl fick i mig mat vid halv fem på eftermiddagen. Maten la sig som en sten och sen var energinivån nere vid fotknölarna...

Det kände dock kanon att jag var inbjuden av Pinglan till hennes zumbapass. Visste att jag skulle gå därifrån med ökad energi. Energi som jag var i extremt stort behov av!!! Efter halva passet märkte jag av att jag inte ätit ordentligt under passet, började verkligen må illa och var tvungen att gå ut salen och få lite luft. Där lärde jag mig en enorm läxa! MAN MÅSTE ÄTA ORDENTLIGT!!!!! Men efter ltie luft där så kunde jag avsluta passet och kände att energinivån i kroppen var betydligt högre än när jag gick in på passet. Tack Pinglan för det! Får ni chansen att köra ett pass med Pinglan, ta den. Får jag välja så var det absolut inte sista gången :)

Men nu glömmer vi denna dag, ska sova gott inatt och imorn ja det är en helt ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0