Träningsvecka v 34.

Råkade ju skriva lite fel förra veckan, men nu är det v34 iaf :) Här kommer mitt upplägg inför veckan

Måndag: Zumba eller gymma
Tisdag: Löpning
Onsdag: Zumba
Torsdag: Löpning
Fredag: Vila
Lördag: Träna något med syrran
Söndag: Löpning

Kan tyckas som en väldigt enformig vecka med enbart Zumba och löpning. Men när jag måste få in 3 löppass per vecka, denna vecka är det dessutom Hård vecka med riktigt tuffa löpträningar... Sen blir jag ju så glad av Zumban, plus att den ger mig massa i form av effektiv träning.

På lördag blir det då träna något med BigSis. Jag befinner mig i Sthlm då. Hon tränar på SATS, ett gym jag verkligen gillar och önskar skulle öppna i Lkpg... Jag hoppas vi kommer med på ett Piloxingpass, för de har jag velat testa :)

Aja, träningsvecka v 34 här kommer jag! Sen ska det självklart in med cykel o promenader. Sista veckan på Augustiutmaningen, så det gäller att samla kilometer. Kom precis på att jag inte berättat om denna utmaning. Kommer ett inlägg senare idag om den :)

Kommentarer
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

tack så mkt! ser att du kämpar som bara den också!!!

2011-08-22 @ 11:53:26
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Det ser bra ut, heja dig!

2011-08-22 @ 14:07:23
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0