Svett, svettigare och Lindeli.

Idag hade jag planerat in dubbelpass. Var mer sugen på de än löpning, så det fick det bli. Först en timme zumba och sedan en timme body balance. Jag tror faktiskt aldrig jag svettats så mycket under ett pass, svetten verkligen droppade om mig. Men såå kul!! Riktigt härligt att va igång :)

Väl hemma så slänge jag ihop en väldigt god kvällsmat. Så nu sitter jag här i soffan och är trött i kroppen men nyduschad och härligt men lagom mätt i magen!


Sallad med räkor, avokado, tomater, keso och så lite frön på. Smaskens!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt med dubbelpass :) Zumba är jag inte mycket för dock!

2011-08-16 @ 20:00:48
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0