Shortssaknad.

Nej nej nej, jag brukar inte tillhöra den skaran som klagar en massa på vädret. (Förutom då man ska smalltalka kring just väder och det gäller att säga nåt aktuellt hehe). Så jag klagar inte på vädret, jag saknar bara mina shorts! Efter att en hel sommar gått omkring i shorts, ja för speciellt kallt har det inte varit under semestern bara lite osoligt, så är det poff väck. Känns som det kom i söndags o sen har de fortsatt. Ett ganska kyligt väder.

Nej nej nej, inte redo! Vill shortsa lite till. Har ju inga byxor som passar ju och täntke att de inköpen blir bra om kanske en månad, inte nu. Tillägg kan dock vara att jag faktiskt hittade ett par jeans längst in i garderoben som jag fick på mig, dessa var för små tidigare. Men tycker inte de sitter perfekt...

Nej inför lite mer shortsväder! Det röstar jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0