Seg kropp.

Dags för löppass två denna vecka idag. Satt riktigt långt inne och jag hade hellre legat i soffan och vara still med träningsvärkskroppen min. Men men, bara att bege sig. Gick dock riktigt segt. Men jag körde betydligt snabbare tempo idag vilket då resulterade i att man fick gå vissa sträckor. Precis som instruktionerna sa. Att (förhoppnigsvis) så kommer stunderna man kan springa bli längre o längre o promenadsträckorna kortare. jag måste dock se fakta att detta är vecka 1. Kan inte begära för mycket! Faktiskt är det riktgt många veckor kvar. Så känner mig inte så orolig... inte idag iaf...

Imorgon är det vila i träningsschemat och det är  nog min kropp mig tacksam för. Löpträningen på lördag fpr bli på morgonen, nån som vill hänga på ;) Annars tror jag lördagen kommer bli riktigt kul. Vinkväll hemma hos mig med tema Kalas. Sedan ska hela gänget ut o dansa! Efter så blir det pyjamasparty hemma hos mig :)

Annars har jag lite MiniMocraving. Var länge sen jag träffade hemma så får nog allt se till att boka in en tid. Kanske bli bjuden på kafferep ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0