Räkfrossa.

Ikväll har jag varit på den bästa räkfrossan jag någonsin varit på, att det var min första hör inte till saken... Var lite osäker på om det skulle bli räkfrossa eller bara äta massa räkor, men The F-Family hade laddat upp med hur mycket räkor som helst. Så det gick att frossa hur mycket jag bara ville :)



Åh vad gott det är med räkor! Till detta hade jag med mig mitt Alsacevin som jag köpte i Strasbourg när jag var där och hälsade på Soffipropp. Ett perfekt tillfälle att njuta av denna flaska ansåg jag. Så rätt jag hade!

Innan denna frossa tog vid hade jag fått några timmar tillsammans med älskade MiniMo. Hihi älskade unge då! :)

En helt perfekt räkfrossa i min mening, gör jag gärna om.

När jag kommit tillbaka in till stan så hälsade jag på Soffipropp en sväng. Gillar att ha folk som bor så nära, då kan man liksom bara gå förbi ringa o höra om de är hemma o plinga på dörren. Trots att klockan börjar närma sig midnatt. Uppdatering av våra liv, kombinerat med skratt gjorde mig helt klart redo för sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0