Löpning i 8 veckor.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag accepterat mitt öde. Lidingöloppet, jag ska fixa dig!
Till vinsten fick vi även ett löpningsupplägg sm jag tänkte köra på. Är ju faktiskt Malin fd Ewerlöf som lagt upp det. Har hon lyckats få medaljer ska hon väl få mig att ta mig runt en mil.

Precis kört första löppasset denna vecka. Det är 3 gånger per vecka, inte omöjligt. Denna vecka är en medelhård vecka. För mig känns den väl lite plus då träningen inte varit den bästa under semestern. Klarade dock första passet och faktiskt ganska förvånad över hur kroppen kändes. Trodde den skulle kännas segare... Dock är jag väldigt glad att det är 8 veckor kvar. För annars skulle denna utmaning bli riktigt riktigt tuff. Nu är det bara att kämpa på och tänka bra tankar!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt, kämpa på!



Sv: nej, jag har ingen särskild kategori till det utan de finns under "Kost och recept" :)

2011-08-08 @ 22:31:26
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0