Gym.

Vilken härlig morgon på gymmet jag hade då! Hade bestämt tid med Malin gör att gymma lite, men var ju tvungen att få in ett löppass innan dess. Bestämde mig för att testa den inomhus på en av gymmets löpband. Lite läskigt tycker jag allt de där maskinerna är, iaf att löpa på. Gå, inga problem men inte mer. Har ju faktiskt endast gjort det en gång tidigare och det var på fystestet... Men sagt och gjort, tänkte att det är ju faktistk bra om jag blir mer kompis med dem. Är de kvällar som igår så lockar faktiskt inte löpsåpret utomhus jättemycket...

Kom dit och jag skulle springa 30 min distans idag hade jag bestämt, värmde upp lite först och sen var et bara att köra. Gick riktigt bra! Kände att jag och löpbandet iaf är på väg att bli lite mer än bekanta nu, men vänner nej inte än :) Härligt iaf som komliment till utomhus. Sen kom Malin och då skulle armarna få sig lite pisk. Svettigt värre och efter ca 1,5 h på gymmet var jag stolt och mycket nöjd!





Malin fick agera lite modell! Vilken snygging :)
Sista bilden visar en maskin som jag allt blev lite småkär i, triceps såklart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0