En riktig utmaning.

Nu är då semestern slut för denna gång. Gårdagens gråa väder och regn tror jag gjorde att en del av ångesten faktiskt försvann och jag accepterade mitt öde. Nu är det dags för bra mat, bra träning och ett mer strukturat liv. Ser faktiskt fram emot det.

En grej jag fick för att verkligen utmana mig. Samtidigt som det blev lite av en chockupplevelse var att jag vunnit en startplats i Lidingöloppet, tur dock att det "bara" var tjejloppet. En mil. Efter ordentligt funderande så bestämde jag mig för att acceptera och nu är jag då anmäld...

Har fått ett tränigsupplägg för 8 veckor. För den 25 september smäller det! Oj oj.

Så ikväll står 35 min jogg på mitt träningsschema. Pulsen ska ligga runt 65-70%. Känns iaf inte omöjligt. Så snälla snälla, heja på mig ordentligt dessa veckor!

Lidingöloppet Banprofil

Så vart kring denna stad har vi bra kuperade banor jag kan träna på?
Ja, lite rädd är jag... men jag ska banne mig fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0