Dag 16 - En låt jag älskade men nu hatar.

Jag kan faktiskt inte komma på en sådan låt. Jag kan inte komma på en enda. För många gånger så finns det minnen till låtar som gör att trots att man inte tycker att låten är lika bra så minns man saker som gör en glad. Sedan finns det såklart låtar som man tröttnar på... Men jag tänkte såhär. Det fanns ett band som jag som ung tös var helt nerkärad i, ett pojkband såklart. Mycket var för att mina två år äldre tjejkompisar var det, så då var jag också det. En av mina första LP-skivor (som inte var en barnskiva) var med dessa pojkar. Jag snackar såklart om NKOTB... O nej, jag hatar inte denna låt nu. Men den kanske inte avgudas på samma vis idag :)


PS Min favvo var såklart Jordan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0