Vi var många runt ån imorse!

Påskafton idag och jag började dagen med en runda runt ån. Inte dumt alls och jag var verkligen inte ensam att ha fått denna idé. Vet ni att jag till o med körde lite intervaller med spring mellan varven. Ojoj, inte lätt alls när man inte är van vid det så en riktig pulsförändring blev det.

Nu ska jag till Tornby med Mallan o köpa lite blommor till balkongen. Den ska sommarfixas innan påsken är slut har jag bestämt så man kan sitta där o njuta av de härliga vädret. En promenad från Ullstämma på det och avsluta dagens träning med lite stolsdans ("stripaerobic"). Sen borde jag kommit upp i mina steg denna dag hoppas jag. I kväll är jag bjuden på mat hos Mamsen och sen blir det ev lite häng hos Mallan som har fest...

Men nu, duschen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0