Träning v 15

Förra veckans träning kan jag inte vara speciellt stolt över. Början av veckan är det väl helt okej, men slutet var bara lathet. Enda träningen förra veckan blev en 5-6 km promenad till Tallboda och gymmet på söndagen.

Söndagens träning gav dock en del upplopp i frustration då kroppen inte hade den kraft som jag är van vid. Visst visst de har man väl sagt att så kan vara fallet iom kuren, men när man har energin så blir det så frustrerande när kroppen inte svarar. Aja, får väl vara beredd på de denna vecka också men latheten ska banne mig bort. Så nedan följer denna veckas träning.

Måndag: Gym

Tisdag: Box

Onsdag: Salsa

Torsdag: Vattengympa

Fredag: Vila

Lördag: Ej helt bestämt men nåt blir det på morgonen

Söndag: Ej helt bestämt men nåt blir det på eftermiddag/kväll

Enda som oroar mig lite är boxen på tisdag. Men ska känna efter idag i gymmet och förhoppningsvis ska det gå bra :) Inne på dag 9, så nu är det banne mig inte många dagar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0