Salsan gång 3

Kändes som det var bra med en salsalektion ikväll. Fick en att tänka på annat, skratta lite och få ur sig lite energi. Så nu är färgen i mitt sinne ganska vit med lite svarta fläckar bara. Men jag kämpar på! Tack mina söta vänner. Jag uppskattar er ska ni veta!!!

Salsan känns som det börjar bli dans av det. Dock ska sägas att det är väldig skillnad beroende på vem den manlige dansare är. Malin och jag har döpt dem. Vi har Shaggy, Ryssen, Latinon, Den andre nya, Ginger, han som vi inte vet vad han heter, Svennebanan, Indie, den långe...

Men som sagt riktigt roligt och man börjar kunna en hel hop med olika steg nu. Och snurrar. Börjar också kunna slappna av och faktiskt låta sig föras, är dock inte alltid så enkelt. Börjar kunna tolka signaler från killen och få ett flöde som gör att man inte behöver tänka så mycket utan de bara flyter på. När man precis haft en klass å vill man bara att det ska bli en ny imorn igen. Men nästa onsdag är det dags igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0