Nu börjar järnröret komma fram! ;P

Insåg igår att en sak är väldigt praktiskt med kuren, man måste hitta på saker för att distrahera sig och igår föll det på städning i köket. Köpte ny gardin dit så när jag satte upp den insåg jag att jag skulle tvätta fönstret också, så så fick det bli. Sedan börja jag plocka en massa så nu är det bara dammsugning som fattas där. Bestämde då mig för att försöka göra ett rum per dag med plockandet. Nu menar jag lite mer grovstädning inte vanliga veckostädningen liksom :) Så får se vilka fönster som putsas idag!

Annars har dagen börjat helt okej. Lite hungrig fortfarande men det börjar man kunna hantera. Nu är det mest att det smakar som man slickat på ett järnrör i munnen typ. Eller när man dricker vatten utomlands o det känns lite sisådär i smaken...

Bara att borsta tänderna så inte mycket mer med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0