I väntans tider..

Sitter o väntar på en viss miss Abrahamson. Ikväll blir det goda drinkar och skaka en himla massa rumpa för att kompensera. Känns ju som en jättebra deal, eller hur!!?!

Konstigt det där att minutrarna går så himla sakta när man själv är klar och väntar på någon annan... Ja menar jag är väl inte känd för att vara ute i god tid och det finns en hel del av mina vänner som kan skriva under på att jag kommit för sent till olika klockslag. Men de minutrarna känns ju inte alls lika långa :P

Fast samtidigt som de kan skriva under på min förmåga att inte vara ute i så god tid så tror jag även de kan skriva under att jag blivit sååå mycket bättre senaste åren. Ja menar förr så var de ju mer regel än undantag att jag var sen, så är inte fallet idag anser jag!!

Går ingen nöd på mig iaf, slagit mig ner i soffan med en tranbärsdrink som inte alls blev tokig trots att det där med virke helt gått mig förbi utan man fick ta det som fanns i kylen helt enkelt :) En annan undran jag har just nu också är om jag ska ha linser eller glasögon. Har ju glasögon för det mesta så nu, när jag sitter med linser, så känner man sig ganska naken. Får nog be miss Abrahamson om råd med det... om hon nu bara kan komma. Haha.. aja den som väntar på nåt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0