Hastvaknande

När jag kom hem från jobbet skulle jag bara lägga mig på soffan i några minuter och ta igen mig. Vad händer? Jag somnar och vaknar 18.22. Är väl inte hela världen om jag inte skulle varit på ett träningspass kl 18.30.
Mia räddade dock situationen kalas och föreslog att vi hellre skulle ut och promenera. Så vi mötes upp och körde det klassiska sluss till sluss-varvet, 7 km ungefär. Kändes faktiskt härligare att få vara ute än instäng i en svettig lokal när vädret är så härligt. Och precis som vanligt så hanns det avhandla en hel del nyttigheter under kilometrarna.

Att vakna sådär o inse att man vaknat försent är verkligen en hemsk känsla. Att tvingas vakna i sån hast och behöva tänka tusen tankar fast hjärnan inte riktigt hunnit vakna ännu får en att bli helt snurrig ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0