Halvtid är här, men ingen vila

Ska strax bege mig ut och det känns härligt!
Träffa Mamsen lite och sen blir det Tallbodahäng ikväll. Londonplanering står på agendan. Resan känns långt bort, men tiderna brukar gå fort så snart står vi där och ska kliva på flyget. Jippi!!!

Annars har jag väl kommit till halvtid i kuren kan man tänka. Men ingen vila för det. Nu är ju utmaningen att kämpa mot tristessen i det... Dricka sitt vatten och äta påsarna trots att man börjar tröttna på smakerna. Aja har man klarat en vecka så borde man klara en till. Märker dock skillnad på när man är ledig och under veckordagarna. Mycket enklare under veckodagarna när dagarna har mer rutin. Min medkumpaner i detta pulverrace har inte givit upp så det kan banne mig inte jag göra heller!!!

Utmaningen inför kommande vecka är att se till att träningen kommer igång ordentligt. Har tyvärr legat lite på latsidan där, inte bra! Får bli fokus på det i veckan...

Men nu är det fokus på det härliga vädret utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0