Dag 3 av 14

Tredje  dagen snart slut o hur har det gått idag då?

Skapligt måste jag väl ändå säga. Men det kanske beror på att jag just nu sitter under en filt, mätt i magen efter kvällsgröt och nybadad = fryser ej.

Två grejer har jag väl märkt idag då. Att jag kände mig frusen på tåget hem och att det smakat lite lustigt i munne då, som jag skrev i förra inlägget. Var också ganska hungrig på eftermiddagen men lunchenvar en vanlijshake o jag har insätt att shakerna överlag inte gör att man känner sig lika mätt länge. Favoriten är fortfarande gröten. Mums mums mums!! Så idag blev det gröt både till frukost o kvällsmat :P

Provade även citronpulvret man kunde ha i vattnet idag. Godare än äpple måste jag säga, men inte det godaste jag druckit. Men den kommer jag nog köra på ibland lite förändring mot vattensmaken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0