Dag 1 snart avklarad

Idag var då dagen D, dagen jag skulle starta Cambridgekuren. För att tänka på annat under dagen åkte jag till Rimforsa o hälsade på Lina o Alice.

Så hur känns det. Började med en vaniljshake till frukost. För övrigt riktigt mumsig, smakar som vaniljsås. Tog den vid 10-tiden ungefär. För att förskjuta dagen lite. Gäller bara att dricka ordentligt med vatten under hela dagen så dövar du en hel del hunger. För visst känner man hunger o ett sug efter olika maträtter. Känns som du är hungrig i vanliga fall helt enkelt o börjar tänka på goda maträtter. Dagens andra påse blev en svampsoppa vid 15.30 ungefär. Soppan spakar väl helt okej, men svår att få bort klumpar i och klumparna är inte goda kan jag hälsa! För att unna mig nåt på söndagskvällen så tog jag lite av lättdryckspulvret i vattnet (helt okej bara man späder rätt). Äpple. Hm njae då är nästan vatten godare.

Känner mig nu på kvällen också lite frusen, men inget som en varm filt inte stoppar. Tänkte ta min sista påse om en timme ungefär. Blir nog en shake med chokladsmak :)

Får testa mig fram lite om vilka smaker jag gillar och även vilka tider som funkar bäst. De dagar jag tränar så tänkte jag dela upp påsen, vilket är helt okej!

Jag kämpar på och imorn får jag två kompanjoner som ska göra kuren samtidigt som mig, bara börja en dag efter. 1 dag avklarad 13 kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0