Nästa resa inbokad!

Eftersom jag lever i någon konstig värld där jag alltid känner ett behov av att ha en resa inbokad så var det då dags att boka in en ny resa :)

Dock ligger den ganska långt fram i tiden, nämligen jul! Iår ska jag testa på något nytt och fira julen utomlands, närmare bestämt i Lübeck. Ska bli väldigt spännande! Ja, jag vet att jag i ganska många år firat jul utomlands, nämligen Finland. Men det är släkten och mer som att fira julen hemma, bara inte i mitt hem :)

Enda jag är lite orolig för är den tyska maten. Det tyska köket är tyvärr ett utav de läskigaste jag vet, förlåt Tyskland. Men vi har ju möjlighet att välja restaurang så förhoppningsvis så ska även detta bli toppen.

Ser i vilket fall fram emot det något enormt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0