Motsatsdagar

.. så blev det med min lördag och söndag denna helg.

Om jag igår hann med hur mycket som helst. Igår hann jag träna, kolla tv med mamma (var vääääldigt nära att jag köpte en ska ni veta!), rösta, vara barnvakt till världens bästa MiniMo för att avsluta kvällen med bio. Idag däremot så gjorde jag typ nada förutom att träna nu på kvällen. Tyvärr märkte jag skillnad för att jag inte gjort något som givit lite energi under dagen, på träningen så fanns inte alls den energin i kroppen som ville ur huvudet. Är så vissa träningspass :)

Två saker som jag får framhålla lite extra från gårdagen är barnvakteriet och bion. Under mitt MiniMo häng blev det väldigt mycket lekpark. Vi började i Trädgårdsföreningen med massor utav gungande osv. Dock blev MiniMo lite putt då hon hellre hade velat hänga i den delen som var för stora barn, tyckte inte alls de var lika kul på den delen som egentligen passade henne bättre :)

Bion var underbar! En film som jag verkligen kan rekommendera, passar väldigt många olika sorters människor. Se den är mitt enda råd, tror inte ni ångrar er. Och ni som säger att ni inte gillar svenska filmer, tänk om! I rymden finns inga känslor, lägg det namnet på minnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0