Ljusning!

För ni som känner mig vet ni att jag haft det ganska tufft på mitt jobb. Jag har inte trivts på mitt kontor och de har påverkat mitt humör ganska mycket. Jag har även tappat lusten för att engagera mig och den glädjen jag kännt har varit puts väck! Är väl ganska länge jag haft det såhär och de har väl främst varit vissa personers behandling som gjort det jobbigt. Dock har jag väl på senare tid insett att det inte är hållbart att jag känner såhär då det påverkar mitt jobb och de vill jag inte..

Idag kom min högste chef in till mig och fråga hur det egentligen stod till. Då brast det väl, som alltid när jag är upprörd över nåt så kommer tårarna. Detta kom dock inte som en nyhet för honom utan han visste om det...
Men det kändes väldigt bra för han insåg också att det inte kan fortsätta såhär. Jag förstod även att han stod på min sida och ville att jag skulle må bra. Vi snackade lite om att jag skulle få arbeta på andra kontor en period mm. Diskussionen ska fortsätta nästa vecka, men det känns faktiskt jättebra! Ser faktiskt ut som en ljusare framtid är på väg...

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG VILL DANSA!!!!

2010-09-30 @ 22:20:34
URL: http://nowheretorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0