Känns som den kommit nu.

Det är hösten jag syftar på. Jag trodde den redan kommit i veckan och mössan åkte på, men tji fick ja då det blev ett par dagar med 20 grader varmt. Men nu känns det som den kommit igen. Hösten är ju en av mina favoritårstider så jag klagar inte. Just den där krispiga höstdagen, men underbara färger på träden och man får kura ihop sig lite under en filt.

Ikväll blev lite en typisk höstsöndagskväll för mig. Var då och körde ett svettigt spinningpass, kändes skönt att köra igenom kroppen! Kom hem och bestämde mig för att ta ett skumbad. Hur skönt kändes inte det mot en ganska mör kropp, underbart helt enkelt! Enda som saknas är att Soffipropp skulle vart här och vi skulle druckit te, diskuterat män och kollat på film. Tyvärr så blir det inte mycket sånt denna höst, Proppen åker nämligen till la France. Dock ger det mig en utmärkt anledning att åka och hälsa på henne :)

Nu ni ska jag bara dega ner mig i soffan, njuta av de sista timmarna av helgen och bara va.


Kommentarer
Postat av: Anna

En halsduk ska väl gå att ordnas! Hittar du någe fint garn så inhandla det vettja så fixar jag resten!

/ Anna

2010-09-28 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0