Mmmm Tapas!

Om kvällen startade lite dumt igår så avlutades den mycket bättre. Mamma bjöd på spontanbesök på Tapasresturangen. Är ju helt himmelskt gott. Okej okej, att äta tapas i Spaninen som jag gör varje vår är snäppet värre, men detta är iaf så nära man kan komma.

Blev riktigt förvånad att restaurangen i stort sätt var full en tisdagskväll. Kul att folk kommer ut lite även då :)
Kan som sagt rekommendera detta ställe!!



När jag kommer hem va jag helt slut, förkylningen i kroppen känns av. Verkar dock vara på väg åt rätt håll, helt rätt av den anser jag. Och rätt håll, ja det är såklart bort från mig :) Men iallafall, när jag kom hem la jag mig i soffan. Tvn hade inget att erbjuda så jag somnade helt sonika väldigt tidigt. Dumt att göra det i soffan, men vad gött det var då! Så idag känner jag mig faktiskt ganska utvilad efter över 8 h sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0