Jag är så rättvänd!

När jag kom till Nässjökontoret idag så är den första frågan jag får "Är du rättvänd?"
Eh what, hjärnan börjar tänka febrilt o jag funderar på om jag satt på mig alla kläder åt fel hål idag men icke...
Frågan syftade på vilken böj jag hade på innebandyklubban. Haha tror ni jag har koll på de, jag är högerhänt.
Okej utfrågningen verkade vara över och efter jobbdagens slut så hängde jag på gänget från kontoret och spelade innebandy i två timmar. Sjukt svettigt ska sägas!

När jag är ombytt o kommer in i hallen så får jag en klubba, då kläcker jag.. men nee den här är åt fel håll :)
Stackars Myskillen, har han tom bytt blad på en klubba för att jag va högerhänt :D

Så idag lärde jag mig att i innebandy kör jag tydligen som att jag vr vänsterhänt. Där ser man!
Sjukt roligt var det iaf att köra innebandy :)

Funderar på att gå o lägga mig, helt färdig efter denna dag. O imorn ska jag va på ett möte kl 06.15 o jag behöver min skönhetssömn :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0