Helgen so far helt enkelt..

Igår fick jag en underbar eftermiddag med MiniMo. Var min och hennes dag. Stora TO DOn var att hitta en bra trumma och vilken trumma vi hitta sen. Den var hur fin som helst och gav ifrån sig lite olika ljud precis som en xylofan. Sen blev det lite lekparkshäng, fika och väldigt mycket promenerande. Imponerad att hon orkade knata på så länge, var en rejäl bit vi hann avverka :) Längtar tills hon kan börja uttrycka sig lite mer, så man förstår ännu bättre vad hon egentligen tänker! Men en grym eftermiddag var det allt, undra om jag inte var mer slut än hon haha.

Idag vakna jag tidigt och ännu tidigare blev det då klockorna ställdes tillbaka inatt. Så här sitter jag o vet inte riktigt vad jag ska ta för mig. Är faktiskt ganska uttråkad. Har någon fundering om att möblera om i vardagsrummet... Men får se, har inte riktigt någon bra plan om hur jag skulle vilja ha det. Ja vi får se vad som händer denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0