Vinterljus

Efter en tuff dag på jobbet där alla känslor hamnade utanpå kroppen var det ett väldigt trevligt initiativ från Mia att gå Vinterljus. En promenad i vackra ljusinstallationers tecken med lite diskussioner och varma ord. Tack Mia, var precis jag behövde efter denna dag! *kram*

Tack även till alla andra som ställde upp direkt när de märkte att jag inte mådde bra. Jag är så tacksam för era ord och för att ni finns. *bamsekramar*

Tillbaka till Vinterljus. Blev väldigt positivt överraskad på många ställen på denna färd. Favoriterna var nog Slottets trädgård, trädet vid tullbron och ljudpromenaden i trädgårdsföreningen. Har ni inte gått själva så tycker jag absolut ni ska knata iväg på en gång. Vill ni ha sällskap så är  jag verkligen öppen för att gå den flera gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0