Välkommen tillbaka..

Säger det mest till mig själv :)

Känns lite som jag varit överallt och ingenstans senaste veckan. Mycket med jobbet då dagarna mest bestått av möten känns det som där allt fokus legat på mötena så kvällarna mest innehållit ett tugnt och trött huvud. Sen hann jag ju faktiskt med att gå kurs måndag och tisdag denna vecka också...
Tur är så har den inte bara innehållit jobb. Utan jag hann med en underbar konsert med Oldtown, baskethelg i Stockholm som resulterade i silver för M2 och vinst i B-final för M3, en del träning med kära vänner (provande faktiskt ett pass på SATS när jag var uppe i Sthlm!) och sist men inte minst tjejmiddag med syrran och 2 kompisar i fredags. Mycket skratt blev det!

Men allt det där är dåtid, dags att fokusera framåt igen. Finns ju en himla massa roligt i den Holgerspexet, afterwork, bio, träning och massa annat skoj! WOHO säger jag på de.

Så gott folk, I'm back och har massa energi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0