Oskulden tagen!

Yes, igår gick jag emot mina principer lite. Men jag tar det!

Jag åt nämligen denna juls första skumtomte. Mums mums. Annars har jag ju som princip att inte dricka glögg eller äta något juligt före första advent. Förra söndagen drack jag dock glögg, så igår drack jag lite mer glöm och åt skumtomtar, även pepparkakorna är smakade på. Är nog bara lussebullarna kvar :)

Så nu är det snart jul! Jösses vad tiden går fort. Men jag gillar glögg, så ser fram en hel del sånt närmaste veckorna :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH ja vartfan tog Jillian vägen liksom? HAHA lite kul va det iaf:P

2010-11-21 @ 14:53:20
Postat av: Jannika

oj mitt namn kom itne med över:P

2010-11-21 @ 14:53:39
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0