Familjen

Denna lång dag, som startade med vaknandet vid kl 05.00 imorse avslutades på ett ypperligt vis måste jag ändå säga. Dags för ett besök på gamla kära Östgötateratern igen, Familjen stod som föreställningen. Insåg när jag var på väg att jag faktiskt inte hade mycket till susning om handling eller nåt.. Fick höra något om drama och att den var 3,5 (!) h lång. Ojojoj var min första tanke, kommer verkligen bli en lång kväll. Hade helt fel. Okej, lång det var den men måste säga att det faktiskt blev en riktig favorit. Var inte de drama jag tänkt utan ett tragedikomiskt drama men en underbar humor i allt det tragiska. Ensembeln spelade riktigt riktigt bra.

Mitt enda råd är SE DEN!!!

Nu går den bara denna vecka i Lkpg men förflyttar sig sedan till Nkpg så se den där. Hade varit underbart om jag hittat nån video från pjäsen men tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0