Mellandagsrean

Då vi fortfarande var kvar i Malmö i morse så började min mellandagsresa här nere. Jag är ju egentligen inget fan av för stora reor. Bara en massa folk som sliter i grejer, det är varmt och blä.. Så det slutar många ggr med att jag går ut ur butiken.

Men iallafall, vi begav oss ut.. Var ju ganska lugnt till en början och jag var inte så mycket ute efter kläder. Tycker jag överlevde första dagen av rean ganska bra. Enda stället jag gick ut ifrån var faktiskt Zara, jösses galna människor säger jag bara!

I mina shoppingpåsar låg där en hel del fynd, riktigt nöjd är jag!
- Ett par Converse för halva priset (jag vet att jag även fick ett par i julklapp, men man kan aldrig få för många:P)
- Två st vittvins- och rödvinsglas i Iittalaserien Senta som jag samlar på 50 % off
- En fondation 70 % discount

Sen blev det några andra grejer som kanske inte var reafynd, men riktigt bra iaf. Diskmedelsbehållare med plats för tvättsvampen, Jell-O med Oreosmak och Skittles i sursmak.

Mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0