Macaroooooooooooons!

Just nu sitter jag på tåget ner till Malmö. Självklart är vi sena, men de var väl inget annat väntat.. Tyvärr ;P

Skulle varit framme redan men tror inte ens vi anlänt till Skåde. Aja, jag är julledig så varför stressa!

Har upptäckt en ny smakupplevelse förresten.. Macarons!! Är underbart gott, så har ni inte testat dem så gört. Mums mums. På Chocolat finns det nu flera varianter med julsmaker. Så har ni inte köpt klart julklapparna kan dessa vara en sista minuten klapp..

Aja back to trainsitting!


 Tycker någon i min bekantskapskrets borde ge sig i kast med att försöka göra några själva. Jag kommer då gärna förbi på smakprovning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0