Julkalendern

Såg precis det första avsnittet av årets julkalender, Hotell Gyllene Knorren. Tack SVTplay, gillar dig! Kände direkt att jag gilla den så den ska allt följas iår :)

Kanske ska lyssna in årets radiokalender också?! Får se hur det blir med den.. Men tvn, jajamensan. Många morgnar hinner jag ju faktiskt se den direkt på morgonen, annars finns ju alltid kära SVTplay. Har ni inte sett första avsnittet, så tycker jag ni ska kolla in den bums. För som ni vet, imorn är det ny dag och nytt avsnitt. Spännande! Nu har verkligen nedräkningen till julafton börjat.

Ryktet säger också att min kära mor har köpt en chokladkalender till mig. Trevligt värre ju :)
Jag tänker inte bry mig om att en masa tandläkare har gått ut o vill förbjuda chokladkalendern. Gå o borsta tänderna med er o lämna min chokladkalender i fred!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0