Dan före nyår såklart

Idag kom Bambi och hälsa på oss... Tittade ut i syrrans trädgård o vem står där om inte ett sött litet rådjur som bökade efter mat. Verka faktiskt som den hitta lite. Bra!

Lunchen avklarades tillsammans med en kär kollega från Stockholms kontoret. En jobbande sån, muhahaha. Iofs så kommer han va ledig ett antal veckor i januari o åka till Thailand, men det tänker man inte på nu. Just nu är jag ledig och det är inte han. Muhahaha!!

Resten av dagen har nog ägnats åt förberedelser inför imorgon, nyår med andra ord. Vi är ansvariga för efterrätt och två drinkar. Resultatet blir Små chokladpajer med krispdekoration och Mascarponedessert med bärsås (jaja jag vet att de har något mer flashigt namn, men tror ni man minns dem?). Drinknamnen minns jag dock: Aborre och Mule. Lovar att lägga upp alla recept om det blir lyckat.

Nu överger jag er igen, dags för Scrubs. Och yes, jag vet att det är snålt med bilder... men vänta ni, snart kommer det en hel bildkavalkad från julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0