Andra advent, over and out!

Idag firade jag andra advent genom att strosa runt med mamma på stan och inhandla julklapparna till de finska släktingarna, jag är klar. Skönt! Sedan fick jag kärt besök utav familjen F. Adventsfika och julklappsutdelning. MiniMo verkade väldigt glad i sina klappar och lekte med dem hela eftermiddagen. Moomin hoppas jag också gillade sin, en finsk afton med finsk musik, mat&dryck, prat och avslutas med finsk film! Jag ser iaf fram emot det =) Min julklapp ska bli spännande, Cirkus Cirkör! Mitt kultursinne har efter senaste årens prövning blivit vidöppna, så shoot säger jag bara...

Efter fikat gick föräldrarna hem för att packa. Busarna drar i veckan iväg till varmare breddgrader, inte avis alls. MiniMo var iaf kvar hos mig för en hel del häng. Började lite sådär då hon blev ltie ledsen i ögat av att mamsen och papsen gott. Men hon o jag drog iväg på promenad och hon fick inta sin middag i sällskap med Lian och C. Klart hon var supernöjd då! Mycket spännande pesoner tyckte hon =)

Så idag har jag kompenserat gårdagens pensionärsvarning med mycket golvhäng, leksakslekeri och barnboksläsande. Denna helg slutade nog plus/minus/noll åldermässigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0