Ville den säga mig något?

Konstiga drömmar man har ibland. Jag drömmer ju ganska mycket och kommer ofta ihåg en del när jag vaknar. Nattens var lite sådär småskum. Jag skulle åka till Spanien och hälsa på min bror, dock skulle jag inte till Madrid som jag brukar utan till Barcelona. Kom till flygplatsen i Linköping (som inte alls såg ut som den gör i verkligheten), går på toa där (konstiga toaletter som mer såg ut som bajamajor) och sätter mig på planet. Efter att ha mellanlandat någonstans så kommer jag fram till Barcelonas flygplats. När jag ska sätta mig på en bänk så upptäcker jag att jag inte har mina skor på mig. Kommer då på att jag tog av mig dem inne på toaletten i Linköping och funderar på om jag glömde ta på mig dem igen..

Eeeeh betyder det att jag trodde att jag åkt från Linköping i bara strumpor till Barcelona??!?


Var tvungen att ta på mig de skorna jag drömt om, man vet ju aldrig om jag råkar glömma dem imorgon på Linköpings flygplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0