Spottar plates för fulla mugga...

Efter en galen dag, eller hela veckan har varit ganska galen, på jobbet förenar jag nytta med nöje. Jag ägnar mig nämligen åt platespotting. Går väl inte så bra tyvärr... men envis som jag är så måste jag fortsätta iaf! För er som inte vet vad det är så går det helt enkelt ut på att man börjar att hitta en nummerplåt med numret 001, sedan fortsätter man tills man hittat 999. Numrena måste tas i nummerordning (man kan alltså inte se 009 på tisdagen, sen 008 på onsdagen och tillgodoräkna sig 009) och man måste se numret live!
Hittade precis en hemsida om detta. Vissa tar det verkligen seriöst :) Själv så hoppas jag snart jag ska få se den där sabla 002 (jajamensan, redan fastnat :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0