Konstig... eller var det konstig?

Gårdagens afton var en trevlig afton. Jag mötte upp Anna, Anna och Lian för häng på picnicfiltar i trädgårn för att lyssna på musik. Mycket skratt blev det mellan sångnumrena.

Ett av de mest klingande skratten uppstod då jag bad mina kära filtvänner att göra en konstig min. Se resultatet nedan. Lian envisades med att göra samma min på alla bilder och vi tyckte väl inte hon gjorde så konstig min. Vi krävde mer, men fick precis samma min. Hm hm hm...

... visade sig att Lian trodde hon skulle se ut som hon tyckte något var konstigt!
Well ni avgör själv, vilken min är konstigast...?


Kommentarer
Postat av: Anna P

Åhh snyggt!



2010-08-13 @ 21:07:04
URL: http://nowheretorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0